Jag arbetar i dagsläget som marknadsassistent på ett mindre företag. Jag har en fil.kand inom kommunikation/marknadsföring och har arbetat på företaget i två år. I tjänsten ingår ansvar för bl.a. webben, sociala medier, trycksaksproduktion, upphandling med tryckerier/reklambyrå, diverse skribentuppdrag (pressreleaser, produktinformation etc.) Jag fungerar även som projektledare för mässor/event.
Jag har även fått ett utökat ansvarsområde där bl.a. jag ansvarar för ytterligare delar med egen budget och har mycket tät kontakt med internationella leverantörer. De nytillkomna uppgifterna har jag tagit över i hacket mellan löneförhandlingar (sker endast en gång/år - inga undantag) men nu är det snart dags. Hur mycket mer kan jag begära i lön? Jag vet att ledningen är väldigt nöjda med det jobb jag gör, men håller gärna hårt i lönechecken. I dagsläget har jag 27 000, vad är rimligt att lägga sig på?
Som tillägg är jag 27 och detta är första jobbet efter examen, alltså ingen tidigare "relevant" erfarenhet att tala om.
|
|
|
|