Forum » Lönefrågor » Vilken lön? Marknadsass med brett ansvar
Skapad 21 Feb 2012 18:30
Antal svar: 0 st
Visats 599 ggr
Visa inlägg:
Anonym
21 Feb 2012 18:30

Jag arbetar i dagsläget som marknadsassistent på ett mindre företag. Jag har en fil.kand inom kommunikation/marknadsföring och har arbetat på företaget i två år. I tjänsten ingår ansvar för bl.a. webben, sociala medier, trycksaksproduktion, upphandling med tryckerier/reklambyrå, diverse skribentuppdrag (pressreleaser, produktinformation etc.) Jag fungerar även som projektledare för mässor/event.

Jag har även fått ett utökat ansvarsområde där bl.a. jag ansvarar för ytterligare delar med egen budget och har mycket tät kontakt med internationella leverantörer. De nytillkomna uppgifterna har jag tagit över i hacket mellan löneförhandlingar (sker endast en gång/år - inga undantag) men nu är det snart dags. Hur mycket mer kan jag begära i lön? Jag vet att ledningen är väldigt nöjda med det jobb jag gör, men håller gärna hårt i lönechecken. I dagsläget har jag 27 000, vad är rimligt att lägga sig på?

Som tillägg är jag 27 och detta är första jobbet efter examen, alltså ingen tidigare "relevant" erfarenhet att tala om.

Sök

Sök forum
Är du sugen på att skapa en egen forumtråd?

Senaste foruminläggen

Singlar i Sthlm - som inte bara vill hänga på krogen?
Ja! Perfekt! Precis som jag känner det! :) Det kan bli lite tröttsamt att bara kunna umgås med v...
Den nya kollegan jobbar bra, men har en dålig attityd
Hej alla,Tiden bara flyger iväg och nu har det gått lång tid sedan jag startade den här tråden. D...
Oberoende rådgivning vid bil-lån
Vad är det du vill fråga om mer specifikt?
Present till mamma?
#4 En upplevelse eller något som får din mamma att koppla av lite. Tips på bra sidor är: Pres...
Vad köpa till sin man i julklapp?

Gratis CV-granskning

Ta chansen att få ditt CV granskat i Shortcuts CV-akut!
» Så här gör du

Kontakta oss!

Har du frågor, förslag, synpunkter, tankar eller idéer om Shortcut? Vi blir jätteglada av att höra från dig!
» Maila oss här!

Karriärcoaching